Dobry Start
Od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry Start” 300+, który jest wsparciem dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny.
Na prośbę Dyrekcji ZUS, poniżej zamieszczamy wszystkie informacje nt. programu oraz materiały do pobrania i instrukcje jak złożyć wniosek – dla rodzica, dyrektora placówki opiekuńczej, opiekuna czy dorosłego ucznia znajdują się na stronie internetowej www.zus.pl pod adresem Program Dobry Start – ZUS
Instrukcje:
- instrukcja dla rodzica (plik doc 984kb)
- instrukcja dla dyrektora placówki (plik doc 1,2mb)
- instrukcja dla opiekuna (plik doc 1,1mb)
- instrukcja dla osoby uczącej się – usamodzielnianej (plik doc 1,1mb)
Filmy instruktażowe:
- dla rodzica (link do YouTube) – link otwiera się w nowym oknie
- dla dyrektora placówki (link do YouTube) – link otwiera się w nowym oknie
I N F O R M A C J A
dot. świadczenia „DOBRY START” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie informuje, że w związku ze zmianą ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej od dnia 1 lipca 2021 realizatorem rządowego programu „Dobry start” (tzw. „300+”) będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.